خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

از تربیت فرزند و همسرداری تا اشتغالزایی  برای ۱۵ نفر

همدان-بانوی کارآفرین اهل فامنین گفت: ابتدا با یک چرخ شروع کردم و در حال حاضر با ۱۵ چرخ خیاطی و اشتغال ۱۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ادامه می‌دهیم.
کد خبر: ۹۶۱۶۰۵۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

از تربیت فرزند و همسرداری تا اشتغالزایی  برای ۱۵ نفر

لیلا عسگری درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار کرد: از سال ۹۷ نسبت به راه‌اندازی کارگاه اقدام کردم؛ همسرم در این راه همیشه در کنار من بوده و مشوقی برای پیشرفت در کارهایم بود.

وی با بیان اینکه قبل از این کار در خانه سری‌دوزی می‌کردم، افزود: از اول کار در خانه  مشغول شدم که هم به فرزندان و همسر خود توجه کافی داشته باشم و هم اینکه درآمد و کمک خرجی برای زندگی باشم.

این کارآفرین اهل فامنین با بیان اینکه ابتدا با یک چرخ شروع کردم و در حال حاضر با ۱۵ چرخ خیاطی و اشتغال ۱۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ادامه می‌دهیم، گفت: امید است که بتوانم کارگاه خود را تا جایی گسترش دهم که همه زنان علاقمند به کار مشغول شوند و بتوانند کمک خرجی برای خانواده باشند.

وی بیان کرد: آغاز کار در راه‌اندازی کارگاه از بسیج سازندگی بود که با وامی به مبلغ ۱۵میلیون تومان شروع کردم و در ادامه از بازدیدی که توسط حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس از کارگاه بنده انجام شد، مبلغ ۲۰۰میلیون تسهیلات پرداخت شد و همچنین مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از طرف بنیاد علوی کمک شد تا کارگاه بچرخد.

عسگری افزود: بنده در گذشته از تهران و کردآباد کار می‌آوردم اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی نتوانستم و تصمیم گرفتم که خود نسبت به برش و دوخت اقدام کنم که به یاری خداوند همانطور هم شد و درحال حاضر خودمان هم برش و دوخت لباس‌های بچگانه را انجام می‌دهیم.

وی اظهار کرد: سرمایه در گردش بنده کم است و متاسفانه قیمت پارچه در بازار خیلی گران است و من نمی‌توانم به تولید لباس‌های زنانه و مردانه نیز بپردازم و فعلا فقط تولید لباس بچگانه داریم.

از تربیت فرزند و همسرداری تا اشتغالزایی  برای ۱۵ نفر

خبرنگار: زهرا قنبری

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار